sommar

    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
Sommaren rullar på. Jag jobbar på. Var kanske att ta lite vatten över huvudet att jobba heltid hela sommaren. Jag ska nog ha lite semester nästa sommar. Åka någonstans. En sommarsäsong på Siggesta är ju rätt tuff. Man sliter varje dag, men tjänar rätt kasst. Så det blir nog något annat nästa sommar. Men jag gillar ju Siggesta så klart. Man har det bra där.
 
Och Assölägret var också rätt tufft. Jag börjar bli för gammal. Men Assö, och segling, och skärgården, är nog bland det bästa som finns. Är så glad över att ha fått vara i skärgården hela sommaren och känna havsbrisen mot kinderna och höra vågorna skvalpa. Blunda och bara vara. Har blivit rätt harmonisk av mig, kan njuta av det lilla. Måste skaffa båt innan jag fyller 30 - bästa terapin.
 
Det har varit mycket god mat i alla fall. Och jag är väldigt glad över att ha fått spendera hela sommaren med människor jag tycker om.
 
Men börjar längta tillbaka lite nu. Vill gå vidare och lära mig nya saker, ta en öl på nh och hänga i cellskapet. Fyra veckor till, sen kommer jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0