22 h

Det var en lång dag igår. Eller egentligen kändes den mycket kortare än den borde ha gjort. 22 timmar i sträck var jag ute på campus Valla och jobbade - jag kom dit 7:30 där jag i 8 timmar själv och vaktade en korridor på högskoleprovet (faktiskt ganska värd extrainkomst ändå, kunde ju mest sitta och läsa), sedan gick jag direkt tvärs över gatan för att ställa upp allt inför Goldfever på Kårallen, som vårt och medicinsk biologis festerier anordnade. Efter lyft, kaffe, vaktposter, jobb i ABBA-singstar-rummet, spring i garderoben och efterföljande städning hade det börjat ljusna, och klockan var 05:30. Men förutom att jag sovit större delen av dagen idag, var det faktiskt riktigt kul att ströva runt med ett härligt jobbargäng i grön t-shirt och enormt afro. Lång men bra dag!
 
Nu ska jag försöka baka någon typ av hallonkladdkaka till basgruppen i morgon. Fick dåligt samvete av att jag lyckades glömma att jag lovat det inför i torsdags, så nu får det bli riktigt bra! Alla i gruppen är så himla duktiga, och det är så kul när alla jobbar så bra :) så lite basgruppsfika känns som en bra tradition - det får vi vara värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0